Disseny de senyalística i merchandising
Necessites serveis de disseny gràfic per a senyalística i merchandising?
A Vèrtex Comunicació disposem d’un departament creatiu que s’encarregarà de crear els teus elements de senyalística i merchandising, perquè destaquis la teva marca i comunicacions en tot tipus de suports i espais. Desenvolupem idees per crear dissenys originals per als teus elements gràfics i promocionals.
Senyalística i merchandising: tens dubtes?
Com dissenyar la senyalística i merchandising? Quins són els millors elements de merchandising per a un acte inaugural? Quines són les idees més originals de merchandising?
Destaca la teva comunicació amb una àmplia varietat de suports
La senyalística i merchandising són dos elements diferents, però imprescindibles en la comunicació de qualsevol organització. La senyalística és necessària per orientar i dirigir, motiu pel qual els signes han de ser alhora entenedors, estètics i estar en harmonia amb la resta de l’espai. I els articles de marxandatge o merchandising es transformen en un obsequi perfecte per crear presència de marca, fidelitzar i captar nous adeptes.
Serveis de disseny de senyalística i merchandising
# Disseny de senyalística interna i externa.
# Solucions per a tot tipus de suports publicitaris: merchandising, banderoles, expositors, packaging, displays, roll ups, tanques publicitàries, etc.
# Adaptació i impressió de documents a qualsevol format, i gestió d’impremta.
# I molt més. Contacta’ns!